FANDOM

Näin teet loputtomasti tunnuksia Aapeliin samalla sähköposti-osoitteella TOIMII VAIN JOS SINULLA ON GMAIL-TILI Haluatko tehdä uuden tunnuksen Aapeliin? Normaalisti joutuisit tekemään myös uuden sähköpostin, koska samaa sähköpostia ei voi käyttää useammalle tunnukselle. Vaan et enää! Jos sähköpostiosoitteesi (gmail) on esim. limanuljaska@gmail.com, voit laittaa rekisteröityessäsi lima.nuljaska@gmail.com tai lim.nul.jaska@gmail.com, voit siis lisätä pisteitä mihin tahansa väliin, tai voit lisätä numeroita loppuun näin: limanuljaska+123@gmail.com tai vaikka limanuljaska+52@gmail.com Tällöin Aapelin järjestelmä luulee sitä eri sähköpostiosoitteeksi, eikä sellaiseksi jolla on jo luotu tunnus. Vaikka todellisuudessa kyseessä on yhä sama sähköpostiosoite. Voit tehdä tunnuksen, ja mennä normaaliin, oikeaan sähköpostiosoitteeseesi, ilman pisteitä tai numeroita, ja Aapelin vahvistussähköposti on tullut sinulle. Sama toimii myös muissa palveluissa, eikä pelkästään Aapelissa. Siis hyvästi useat sähköpostiosoitteet. Näin me huijaamme Aapelia :)